2009-12-02
 15:59:03

För ovanlighetens skull

Guess what? Jag är ledig idag och har absolut ingenting inbokat förutom arbetsförmedligen som jag var på i morse. Att jag var tvungen att stiga upp klockan åtta är för mig bara härligt. Nåväl, hemma igen har jag knappt gjort ett skvatt, första gången på länge jag verkligen inte gör något som helst. Skönt är det i alla fall, samt behövligt.





En annan sak som hänt i mitt liv är att jag försöker hänga på mamma och köra lite GI-diet. För er som inte vet så gick jag upp cirka åtta kilo i somras (fråga mig inte hur) och det lär bli åtta till om jag inte skärper min kost. Dock kommer jag inte utesluta godsaker så som mamma för, ja, det är ju faktiskt mig vi pratar om :) Min fettkälla är i största del kolhydrater (är det bara jag som älskar pasta med ketchup och parmesan?) och det är det jag ska minska på. Ge mig ett par månader sen ska ni se att jag ser ut som jag brukar igen.



Luktar jag spagetti med köttfärssås? Det här bådar inte gott...







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!