2009-12-06
 13:43:24

Det var magiskt.

Ännu en helg avklarad.


I fredags jobbade jag som sagt till ett sedan kom Hesh och käka lunch med mig and Carolin. Därefter drog vi in till stan och ja, fönstershoppade mest faktiskt. Men tro det eller ej, man kan ha roligt på en shoppingrunda trots att man inte handlar. Ja, jag skrev precis det där.


Fredagskvällen avslutades, för er som inte såg mig där (verkade som jag träffade hela min umgängeskrets), på Hipp.



Gårdagen då, halv två var det dags att återigen infinna sig på jobb. Trots att jag skänkt bort mina första timmar (jag brukar inte göra det för att jag ska festa men va fan, ibland får man unna sig, jag jobbar som ett djur!) var jag astrött och smått bakis. Men det var bara att glömma soffan för klockan fyra var det snabbt hem för lite beauty-fix sedan tillbaka till jobb. Där bjöds det på vin och öl och en tripp till Glasklart för att äta underbart gott julbord och se en helt magisk show. Go Kempe and the Diamond Dogs!


Ett par drinkar senare stod hela ICA Möllevången och dansade loss till grymt bra musik. FUN! :)

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!