2009-12-18
 16:21:19

Det härliga förgångna

En riktigt härlig vintervecka har nu passerat. Detta har hänt:


Måndag: Då Sandra inte kunnat hänga med oss direkt på vardagar innan pga jobb bestämde sig jag, Carro och Hesh för att överraska henne med en tripp till Copenhagen. Det var minst sagt mysigt och vi åt, shoppade och dansade till gågatans alla trubadurer. Väl hemma i Sverige hade vi inte fått nog av varandra utan vi begav oss ut på en biltur stan runt för att följa efter bilar och låtsas vara civilpoliser. Och visst fan fungerade det! Två bilar fick vi att stanna, we go girls!


Tisdag: Efter en halvtimmes massage var tanken att mysa omkring i stan men eftersom vi har ett väldigt vitt väder här nere i Skåne så gjorde jag och H ärenden med bilen istället så vi slapp vara ute i kylan. Kvällen ägnades åt ännu mer ärenden och även ett besök hos Caaaaaaaaaaaaaaaaaarolin. :)


Onsdag: Efter sju timmars jobb stack jag snabbt hem för mat och eftermiddagstupplur innan det var dags att gå på dejt nummer två med Hesho. Vi begav oss in mot stan för att fika och sedan gå på bio. Loved it!


Torsdag: Efter fyra timmars sömn var det ännu en jobbdag som gällde. Även efter denna dag åkte jag hem snabbt för mat och eftermiddastupplur. Sådant behövs efter allt slit. Senare åkte jag, Sandra och Carolin till Mobilia för att inhandla de sista julklapparna. Mina klappar äger!


Fredag:
Nu så sitter jag då här. I morse när jag vaknade började jag faktiskt med att städa direkt. Duktigt av mig tycker jag. Vid lunchtid kom Hesho över och då bjöd jag henne på lussebullar och gröt samtidigt som vi byta julklappar. Jag fick riktigt fina saker - personligt och vackert. Själv gav jag henne en Zlatan-kalender, snacka om att hon blev glad! Jag säger då det, jag är grym.


Nu har vi precis promenerat i snön bort till Konsum för att handla vispgrädde då jag ska baka kolor. Ikväll blir det nämligen girlpowermys med god mat och julklappslekar. Längtar!

 

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!