2009-08-16
 16:04:31

Malmös årliga festival

Då var den igång igen - Malmöfestivalen. Jag är ledsen att behöva säga det men den är inte vad den brukar vara, dags att förnya sig! Till och med musiken i år är lite si sådär. Var är alla ösband som brukar spela?

Det enda som är roligt med festivalen är att äta mat och titta på folk. Men även maten är densamma som den brukar vara. Så det blir väl en langos med gräddfil, ost och skinka som vanligt.

Trots att jag klagar så har jag ändå varit på festivalen två av två dagar och ska dit idag igen. Till mitt försvar kan jag faktiskt säga att vi brukar hänga i stan oavsett om det är fest eller inte.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!