2009-08-13
 20:13:13

Igen?

Vad har hänt med mig egentligen? Så här mycket har jag inte bloggat sen...jag vet inte...typ aldrig. Fast jag vet vad det är som har hänt. Ingenting. Just det. Jag är superdupermegauttråkad.


Sitter i vardagsrummet och bara glor in i väggen trots att mamma skriker att jag kan dammsuga. Men gör jag det förstör jag ju min slödag. Dessutom finns det så mycket nödvändigare saker att göra förutom att dammsuga. Som att måla naglarna till exempel. Eller rita lite i min nya kalender som jag är så stolt över. Eller äta ännu mer glass än vad jag redan gjort idag.


Äsch, jag tror jag fortsätter glo in i väggen ett tag till, det var ganska harmoniskt. Klockan nio drar jag till Carolin för spel och skitsnack (och för marabouchokladet som ligger i deras skafferi, mohaha).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!