2009-08-24
 01:11:40

Happy Sunday!

Idag har jag haft en riktig toppen söndag. Det är fan inte många gånger man har det!


Jobbade på banan mellan 9.30-16. På något sätt har jag inte uppskattat det stället riktigt de andra åren men det känns verkligen som att alla där nere är min extra familj. Jag tror jag platser mycket mer in med sådant folk som hänger på Strippen än de som hänger på ICA Möllevången. Kanske inte så konstigt.


När jag kom hem var jag megahypad. Jag var inte ens trött under mina seg-timmar (16-20). Istället tog jag en varm dusch och sedan fräschade jag upp mig på alla möjliga kvinnovis. MYS! Jag till och med städa utan och sucka!


Nu är jag precis hemkommen från stan där vi var först på O'learys och sedan Boomers för att kolla in Barca. Förmodligen la bartendern någonting i min cola för helt plötsligt blev jag superduper rolig och kunde inte sluta skratta åt mig själv.


I och för sig är jag alltid rolig.


:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!