2009-04-19
 11:00:12

We're in heaven


Baby, you're all that I want







Fredagen ägnades först på Lilla Torg för en mysfika och sedan på Möllan för en het disskution om datorer. Trevligt!



Lördagen började med att jag och Sofi promenerade bort till Nobeltorget och käkade glass. Väl hemma var vi tvugna att uträtta en massa ärenden, bla handla mat, växla pengar och köpa skor. :) Efter grillning hos mig drog vi till Boomers och såg Inter-Juventus. Därefter blev det skräckfilm hos mig (för Elise och Kristins del) och städning (för min och Sofis del). MYS!




Imorgon åker jag till Madrid kära vänner.
Måndag - Fredag.

:)




We're in heaven...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!