2009-04-09
 00:06:53

Jag avslutar meningen.


Jag har insett att min senaste kyss var väldigt oväntad.
Jag lyssnar på all svensk musik samt rock.
Jag pratar inte, jag skriker.
Jag tycker om livet.
Min
a bästa vänner är bäääääääääääst!
Min första riktiga kyss var för lång, typ en timme.
Jag avskyr när folk är elaka.
Kärlek är underbart.
Jag kommer alltid snabbt.
Jag är hemligt förälskad i en pojke.
Sist jag grät var riktigt längesen.
Min mobiltelefon är dålig.
När jag vaknar på morgonen är jag alltid pigg.
Innan jag går och lägger mig vill ni inte veta vad jag gör.
Just nu tänker jag på något.
Bebisar är alldeles för krävande.
Idag har jag svullat.
Ikväll ska jag svulla ännu mer.
I morgon kommer jag att ha en underbar dag.
Jag vill verkligen springa naken runt kvarteret tre gånger. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!