2009-04-26
 21:03:03

Oväntade spektakel

I fredags hann jag inte ens innanför min ytterdörr innan jag blev medbjuden på brännboll i Djupadal. Trots lång flygplansresa och minimal sömn kunde jag inte tacka nej till ett sådant trevligt erbjudande. Tur var väl det för det var riktigt lyckat. För det första så vann mitt lag i brännbollen och för det andra lärde jag känna en massa nya spännande människor.




Lördagen spenderades sex timmar på jobb och sedan två timmar hemma på soffan. Kvällen var konstigt nog oplanerad, då jag skulle jobba även på söndagen, när Josefin smsa och bjöd med mig och Hesho på trevligheter. Och VIPS! så står man och dansar loss på Privés dansgolv klockan 4 på natten! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!