2009-04-12
 00:38:31

Gula små kycklingar...

... är det jag tänker på när det är det är PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSK! :)


Helgen har varit fullspäckad, därav den dåliga uppdateringen.


Fredagen bestod av jobb, 09.30-16, sedan hem (till Sofi, nu kallar jag det mitt hem) för käk och ombyte. Halv nio var vi hemma hos kusin Sandra för att fira hennes 24års dag. Mycket, mycket trevligt. Drog vidare till Folkets Park för att mingla vidare där men det var lite dött. Var hemma igen halv 2.


Idag har jag ännu en gång jobbat. Faktiskt väldigt trevligt, 12-15. Kanske just därför, det var bara tre timmer. Lovely. När man kommer hem (till Sofi) bjuder min älskade vän mig på en underbar påskmiddag. Hon hade till och med dukat med finporslinet! :)


Klockan 6 bar det av till Caroline för lite grillning och preparty. Väldigt mysigt även det. Nu är vi hemma igen och dricker te, äter tigerkaka och tittar på Shrek. MYYYYS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!