2009-04-16
 22:13:20

Andra delen av turnén avklarad

Idag besökte jag Slottis för att uppträda för deras högstadieelever. Trots att jag ringde min sånglärare och förklarade hur sjuk jag var tvingade han ändå upp mig på scen. Men det gick bra, och det var roligt :) Det värmde extra i hjärtat när en lärare efteråt kom fram till mig och sa att hon fått gåshud när jag sjöng. Jag är nog bättre än vad jag tror, haha. 


Annars har det varit en skön hemmadag. Har gjort klart filosofin, svenskan och organisation&ledarskap... Najs! Har även läst en massa riktiga tjejtidningar och tittat på Criminal Minds med lilla mamsen. Nu är det snart dags för sängen och Scrubs :)



Vackert!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!