2009-04-04
 16:26:45

Åååh, vilken härlig dag!



Ännu en underbar dag med H. Vi promenerade in till stan vid 12, tog en glass-paus på vägen, och sedan mötte vi upp Rafad, Marika och My för en lunch-fika på Lilla Torg. Hesho får såklart välja ställe och hon väljer Grappa. Dåligt val! För det första fanns där ingen riktigt matmeny förrän kl 4, och för det andra var priserna inte nådiga för de storlekarna de hade på rätterna. Tre av oss tog en köttallrik som bestod av tre små tunna salami-skivor, för 60 spänn!

Däremot kunde vi inte sluta skratta åt det patetiskt små måltiderna så vi hade ändå superskoj! :)


På kvällen var det dags för Inkonst som då anordnade en välgörenhetsgala. Tanken var att Elise skulle aktioneras ut och det var därför jag och Hesho åkte dit i första hand. Men planerna ändrades och det blev ingen auktion, dessutom var det 16 års disco och inte mycket anständigt folk alls. Även där rök våra pengar på,... ingenting!



Men även det var lite lustigt.








Precis har jag varit i stan med Rietz och Boffe. Matte skulle köpa en kostym så det är ju bra att han har mig som smakråd annars hade det nog gått käpp-rätt-åt-skogen. Jag är bäst. :)

Trots att de båda är några riktiga knäppgökar hade jag jättetrevligt med dem. Måste göras om snart!


Ikväll blire partaj i Bara, med hatt-tema. Vi får väl se hur det går. ;)


Anonym

Vadå kommer gå käpp rätt åt skogen,jag hade klarat det fin fint helt själv.

Knäppgök kan du vara själv!


Boffe

Vilka stiliga pågar på bilden (A)


Sofia

haha det hade du inte alls Matte, det är tur att du har mig ;) och Boffe, javisst är ni stiliga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!