2008-09-11
 22:44:08

Whipped cream or Chocolate sause?

Nu ska jag berätta om två "blyga" små pojkar jag känner vid namn Fredde och Alex. Dessa pågar (86:a och 85:a) vågade inte fråga ett butiksbiträde inne på ICA var chokladsåsen stod någonstans. Istället ringer de mig, som för övrigt jobbar på ICA-butiken de var inne på, och frågar var vi har chokladsåsen. Då jag inte hade någon som helt aning var vi har den, blev jag tvungen att övertala dem att fråga någon i personalen. Genom telefonluren hör jag att det är min fader de frågar och säger till Fredds att hälsa att de känner mig. Men tror ni han vågade göra det? Nope. Dessa gossar ska föreställa mogna, trevliga och sofistikerade men idag bevisade de motsatsen. Jag kom på er! HA! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!