2008-09-07
 18:52:11

Veckans DRYCK

Det var då söndag och dags för ännu en "veckans". Idag tänkte jag recensera den nya Coca Cola light med vitaminer. URRRK, säger jag bara och antar att ni förstår genom mitt sätt att uttrycka mig att den inte var speciellt god. Dessutom så tror jag inte för fem öre att den skulle vara nyttigare än all annan läsk. Bara ytterligare ett sätt att tjäna pengar. 



Igår var en underbart skön dag. Jag ingentinglade hela förmiddagen. :) Jag fick även städat mitt rum vilket var väldigt behövligt. Kvällen tillbringades först hos mig för lite fotbollstittande och sedan drog som sagt jag, Sofi och Josse till Limhamn för krök. Jag tror jag talar för oss alla tre när jag säger att kvällen var otroligt lyckad!



Idag blev det tyvärr ingen fotboll. Fick inte ihop tillräckligt med folk. Istället blev det fika uppe i stan med kära Hesh och Sofi. Snart bär det av mot Rafad där jag ska få umgås med mina bästa flickor då det var alldeles för länge sen vi gjorde det! 

Mors!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!