2008-09-14
 17:20:03

Patrik 1,5+

Ett film-måste! Filmen handlar i stort sett om ett kommatecken som hamnat lite snett och vad det ger för konsekvenser. Gustav Skarsgård gjorde sin roll som homosexuell helt perfekt. Jag tror inte att det finns någon svensk skådespelare som skulle kunna göra det bättre. Förutom möjligtvis Jonas Gardell som är en riktig homo. Skämten i filmen kändes inte som att de var ditlagda direkt utan det var mer små miner utbringade skratt. Underbart härlig film!



+

Fredagen bestod av wii-spelande, hängandes med vänner, musik och alkohol (förutom för min del då jag drack vatten!).

Lördagen tillbringade jag på jobb i sex timmar och sen blev det bio och lilla torg på kvällen. 

Idag (söndag) har jag först hjälpt Hesho att städa hennes bil, sedan åkte vi en sväng ner till Bo01. Därefter kände jag och Sofi behov av att lämna kära Malmö så vi körde iväg utan föraningar om var vi skulle hamna. Det blev Bjärred, Furulund, Borgeby, Kävlinge och Lomma. Riktigt härlig road-trip. :) 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!