2008-09-28
 21:49:33

Långtidsplanering

Jisses vad jag har planerade planer flera veckor fram över. Det bara öser in roliga händelser från alla håll och kanter.


  1. Måndag: träning med Kvarnbys fotbollsskola.
  2. Onsdag: jobb på banan.
  3. Lördag: jobb på ICA samt fest hos Carro.
  4. Fredag 10/10: tjejmys hos Sofi.
  5. Lördag 11/10: fransmännen kommer hit.
  6. Lördag 18/10: personalfest med ICA.
  7. Torsdag-Söndag 23-26/10: happenings hos mig.
  8. Lördag 1/11: jobb samt Ståupp-show på Slagthuset.
  9. Onsdag-Onsdag 5/11-26/11: BRYSSEL!

Och jag som påstått att mitt liv blivit mindre organiserat på sistone. Jahaja.



Helgen då. 

I fredags var jag på dejt med Sofi. Vi åt en romantisk middag på den Italienska resturangen No.1. Därefter åkte vi till Alex vid Folkets Park och spelade TV-spel. Kvällen avslutades på Mc Donalds för glass och burgare.

Lördagen bestod av, ovanligt trevligt, jobb och partaj i kära Bara. 

Idag var det återigen jobb för att sedan promenera (eller kanske mest hänga på Bondgården) i Videdal.

Sammanfattningsvis: Hur fan kan jag lyckas med den ena superhelgen efter den andra? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!