2008-09-24
 22:29:08

Kvarnby IK - Here I come!

Nej, jag ska inte börja spela fotboll igen. Jag ska bli tränare. Tränare för en massa små rara pojkar och flickor som knappt vet att bollen är rund. Och det ska bli så otroligt skoj. Mindre roligt är dock att det är min kära modersklubbs stora rivaler som jag ska involvera mig i. Husie If är jag, och så kommer det alltid att vara. Att jag nu beger mig till Kvarnby kommer jag mest att se som en liten bit på vägen. Ungefär som jag känner när jag går och handlar på Konsum fast jag är en Ica-handlare. Det ligger närmast just nu. 

Men som sagt, Husie If kommer alltid, alltid att ligga mig närmast hjärtat. Det är där jag har spenderat tio av mina arton år, och det är där ifrån jag fått minnen och vänner för livet. <3


        


Elin

Vad roligt för dig! ^^

Fast jag känner mig lite som de här "små rara pojkarna och flickorna" eftersom jag har noll koll på allt vad fotboll heter. Det är 11 spelare på plan va? xD



PUBLICERAT: 2008-09-25, 15:13:14 | URL: http://elinchan.blogspot.com
Jossan

Husie är fan bara skit! Kvarnby är en asgrym förening på alla sätt och vis. Ett steg i rätt riktning kollega ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!