2008-09-05
 18:21:00

Kan någon pausa tack?

Jag njuter. Jag njuter nått så in i fruktansvärt. Skolan bara glider jag igenom, jag har vänner som alltid är villiga att hitta på saker, och jag ska börja träna nästa vecka (om jag är frisk). Jobbet däremot är väl lite tufft emellanåt men något måste ju vara det. Så, jag njuter. Klart att situationen skulle kunna bli bättre, men det kan ju i princip allt. Jag skulle i alla fall vilja stanna såhär ett tag. Kan någon pausa tack?






ps. Mitt ord vann tävlingen som "det mest användbara ordet" idag på svenskan. Jag vinner aldrig tävlingar, lotter eller spel! Men idag var det min tur :)  Andra användbara ord i mitt tycke var: 

  • Vhv-möte (när man möter någon på stan som man nästan krockar med för att man vill gå åt samma håll)
  • Soffbolla (när man sitter hemma i soffan, käkar snask och ser fotboll)
  • Horna (när man tar på sig skorna med ett skohorn)
  • Slöka (när man slöar och röker samtidigt)
  • Snooba (när man spanar in enorma bröst)
  • Ugna (när man tillagar någonting i ugnen)
Så, why not people? Start using these words! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!