2008-09-04
 22:42:47

Gura-afton

Just det. Denna kväll har jag lirat en massa gura. Med hjälp av inspiration från olika håll så kände jag att nu var det dags att ta fram den gamla gitarren och lira lite. Har inte spelat under hela sommaren men det sitter i fingrarna ;) 

Hetast på gitarren just nu - "Watching the stars", Brolle Jr. 



För övrigt fick vi i uppgift att komma på ett helt eget ord till svensk lektionen. Mitt ord är "ingentingla". Ordet betyder att man är en eller flera som gör ingenting, men i en sorts positiv bemärkelse. Man bara är, helt enkelt. Man ströar runt, utan att göra något, och bara mår allmänt bra och trivs utmärkt med situationen. Ordet "ingenting", låter i mina öron som att man har tråkigt och väntar på att något ska hända. Därför vill jag införa denna nya, positiva, böjelsen av ordet "ingenting". 

Så, där fick ni i princip hela mitt tal till morgondagen. :) 

"Hold on to your visions tonight!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!