2008-10-13
 18:30:38

Svar på tal

Okej, så nu är fransmannen här. Han är ingen liten nörd eller en stor snygging. Däremot är han väldigt rar och hjälpsam. Han sköter sig ganska mycket själv om jag hjälper honom lite på traven. Igår lärde jag honom att titta på Vänner, och han tyckte det var kul (hoppas jag!). Så efter lite biljard-spelande idag blir det förhoppningsvis några avsnitt Vänner igen, samtidigt som jag kan plugga. 

Imorgon fyller min kära vän Sanna 18 år! :) Grattis gumman! 

Ska dit imorgon eftermiddag med Rafad och lämna en present, sen ska jag och Antoine hem till Hesho för att ha pannkaks-kalas :) Skönt att vi bor så nära varandra så att vi kan umgås med varandra, lättar upp stämningen lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!