2008-10-02
 22:12:14

Peppad som få

Äntligen. Äntligen kan jag börja träna! Och det har jag minsann gjort också. Idag, halv sex, hade jag och Hesh ett svettigt Ki-boxningspass på Friskis och Svettis :) Underbart kul, och som vi kämpade! Nu ska det börja tränas hårt minst två gånger i veckan så man är fit for fight i Bryssel. Can't wait! 



Ett annat äntligen är att jag nu börjar känna att jag faktiskt går i trean på gymnasiet och ska ta studenten till sommaren! Can't wait! Utprovning av studentmössor och spexfoto är anledningen till det. Smygkika gärna på fotografierna här nedan. 

Nu är det dags för mig att städa, som jag lova mor och far igår, till lite Joddla med Siv :)














Anonym

Jag älskar spex-foto! Du är grymt cool. Ska bli kul att kolla helheten i skolkatalogen sen :)



PUBLICERAT: 2008-10-03, 11:52:28 | URL: http://tuvee.blogg.se/
Elin

Jag ser helt knasig ut på gruppbilden xD



PUBLICERAT: 2008-10-04, 19:52:29 | URL: http://elinchan.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!