2008-10-22
 00:11:19

Låt mig fylla 21!

LAS VEGAS BABY!

Las Vegas är en helt fantastisk stad. Las Vegas innebär lyxliv till budgetpris. Las Vegas gör det omöjliga möjligt.

Ja, jag har besökt denna underbara stad så jag vet vad jag snackar om. Dock var jag endast sjutton vårar fyllda och kunde inte utnyttja utbudet till max. Dock kunde jag konstatera redan då är att min födelsedagspresent till mig själv på min 21 års dag blir utan tvekan ytterligare en tripp dit. Oavsett var jag befinner mig i världen, oavsett min aktuella status och oavsett antal tusenlappar på mitt bankkonto så ska jag dit! Om jag så ska krypa dit, så ska jag dit! End of story. 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!