2008-10-14
 22:40:51

Känslomässig-kaos

Fick precis en dålig magkänsla. Vet egentligen inte varför, men jag kanske anar. Och det jag anar är något jag aldrig har vågat erkänna för mig själv. Eller någon annan för den delen. Förmodligen kommer jag inte göra det heller. Jag tror min hjärna säger en sak och mitt hjärta något helt annat. I normala fall borde man såklart lyssna på sitt hjärta, men dessvärre är det inget jag planerar att göra. 

Ett försök till att beskriva mina okontrollerbara känslor skulle ungefär låta: "Något, hyfsat säkert som helt plötsligt rubbas, och där med drar ner din självkänsla ett snäpp."

Ni, läsare, har antagligen ingen aning om vad jag just kladdat ner men för mig är det skönt att få det ur mitt system för en stund. :)


S

KOMPIS! PRATA MED MIG <3



PUBLICERAT: 2008-10-15, 10:01:20 | URL: http://soofinilsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!