2008-10-07
 22:54:10

Järnet tar mig till toppen

Idag har jag haft massvis med energi. Tror inte jag har gäspat en enda gång, behövde ingen tupplur efter skolan och inte heller har jag känt mig sugen på att vila. Istället har jag pluggat, tränat, spelat gitarr, besökt en släkting, promenerat med mera. Förmodligen är det den där äckelpäckel-järndrycken jag dricker 15 ml av varje morgon som börjat verka. 

Förhoppningsvis håller det i sig imorgon igen då jag först ska till Väla Centrum i Helsingborg, sedan träna småknattar, för att en halvtimme efter det träna.

Somebody bring me some water, can't you see I'm out of controoool :)





Giulia

Detta är valborg eller hur? :)<3



PUBLICERAT: 2008-10-09, 22:45:19 | URL: http://giuliaburman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!