2008-10-26
 22:13:13

BARNKALAS och annat skoj

Torsdag:
Mina föräldrar åkte iväg och lämnade mig och Sofi ensamma i mitt hus i fyra dagar. Helt underbart. Vi åkte till ICA Maxi och handlade. Sofi tyckte dock det var lite pinsamt att köra omkring med en 18-årig Sofia i kundvagnen, men det bringade en hel del skratt bland de andra kunderna. :)

Fredag: 
BARNKALAS! Femton flickor som bara skrattar, dansar, sjunger och dricker med Bratz-partyhattar på huvudet. Sex av de femton som senare drar vidare till Slagt. Finns bara ett ord som kan beskriva kvällen. Superlyckad <3

Lördag:
Av någon konstig anledning så är jag redan uppe vid halv 10. Städningen gick bra då Sofi är världens bästa på att putsa rent mitt hem. Efter sex timmars One Tree Hill gjorde vi vår egen pizza (förlåt Sofi, men tonfisk och majs på pizza!?). De tre S:n, Sofi, Sofia och Sanna drog senare till Klagshamn för att vara de enda tjejerna på en fest full med trevliga pågar. :) Senare blev det även ett besök i Slottsstaden och efterfest (?) hos mig. 

Söndag:
Ännu mer städning och One Tree Hill. Därefter, jobb. 


Jag älskar livet!


Moi

HAHAHA KLOCKRENT INLÄGG FIALOTTA! förlåt Sofi, men tonfisk och majs på pizza!? du kan vara en pizza :D



PUBLICERAT: 2008-10-26, 22:16:10 | URL: http://soofinilsson.blogg.se/
Elin

Jag, Rickard och Kajsa råkade stöta på er på 4:an från Limhamn xD You remember? Pretty wasted, huh? ;)



PUBLICERAT: 2008-10-27, 10:39:39 | URL: http://elinchan.blogspot.com
Moi

Hahaha jag kommer ihåg, fast det var Fia som skämde ut sig mest genom att gå bak till något random folk på bussen och börja sjunga jonnielåtar =) älskar dig ändå s!



PUBLICERAT: 2008-10-27, 11:57:19 | URL: http://soofinilsson.blogg.se/
Anonym

haha Elin, jag har ett vagt minne av det ja. O ja, jag var nog inte helt nykter om man säger som så, men kul hade jag i alla fall! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!