2008-10-31
 00:24:50

10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har försökt mig på att härma Äntligen Hemma-gänget ett par gånger. Bland annat gjorde jag en skål en gång av tidningspapper och lim.

2. Jag klarar inte av att sova ensam hemma.

3. Jag har alltid och kommer alltid att hata hästar.

4. Jag slog till en helt främmande kille en gång på ett disko. Det var menat till en person jag kände men jag misstog mig. Så kan det gå.

5. . När jag började spela fotboll visste jag inte att bollen var rund. Mina föräldrar gissade på två veckors fotbollsspelande, and guess what? Tio år tog det för mig att sluta :) 

6. Jag gråter alltid till Lejonkungen. 

7. De pengar jag kommer tjäna i mitt liv kommer aldrig gå till Rädda Barnen. Istället kommer de gå till en resa till alla de fattiga länderna runt om i världen, för att själv kunna göra en betydligt större insats. 

8. När jag var liten skrev jag kärleksbrev till David Beckham.

9. Jag har blivit jagad av ett gäng småungar som försökte välta min cykel med hjälp av en hov. Det slutade med att jag skrek, inte så vackra ord, åt dem då deras mamma just öppnade dörren. Behöver jag säga att jag cyklade snabbt där ifrån?

10. Jag kunde inte hoppa jämfota förrän jag var fjorton år och min fotbollstränare tvingade mig att lära mig det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!