2008-11-04
 23:00:26

Mors, gott folk!

06.00 imorgon bitti drar jag. Hemkomst den 25 november. Hur ska ni klara er utan mig i tre veckor?  :)

Ring inte människor! Sms:a tack. :) 

Så, som ni säkert förstår kommer bloggen gå på grund ett tag framöver. But, I'll be back! 


Sofi:
Jag saknar dig redan sötnöt. Ring till hotellet och messa så mycket du bara kan! Vi kommer tänka på dig och höra av oss. Jag lovar. Tänk framåt, när vi är hemma igen kommer vi ha so much fun! Inget "hej då" alltså utan VI SES! Kärlek, kärlek och åter kärlek <3





Adjö regniga Sverige och Hello regniga Bryssel! WOHO!

=)




S

TÖNT! jag klarar inte sånt..gråter nästan igen, men jag ska inte. ska som sagt tänka på allt roligt som händer när ni kommer hem =) jag älskar dig. alltid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!