2008-11-02
 15:42:03

För mycket Fredag, men för lite lördag

Helgen har passerat och fredagen var (som den alltid brukar) helt underbar. Dock en aning för mycket. 

Först en sväng på Burlöv Center med käraste Kristin för att sedan åka hem till Sanna och laga en supermiddag. Folket kommer i lagom tid till IDOL och vid elva drar jag, Sofi och Emelie vidare. För mer detaljer bör ni höra av er till Sofi Nilsson för som sagt, fredagen blev lite för mycket fredag. 

Förvånadsvärt vaknar jag utan baksmälla på lördagen. Jag och mor min åker till Mobilia för lite omkring-strosande. Därefter blir det tacos med Sofi och Hesh (som för övrigt äntligen är hemma!). Halv elva drar den efterlängtade Standup-en igång på Slagthuset. Jag och Josefin skrattar oss igenom hela showen och det blev riktigt lyckat. Efter showen märker jag dock att fredagen satt ett större spår i min hälsa än väntat så det blir en och en halv timmes dans innan vi trötta tar taxi hem. Egentligen hade jag önskat att jag varit dunderpeppad och dansat natten lång, men så blev inte fallet. 

Just nu sitter jag och längtar efter Bryssel.
Checka in högerspalten folks!
2 dagar kvar.
:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!