2008-12-02
 22:46:20

"Måste-men-ändå-skön-dag"

Visst hatar jag alla måsten jag behöver ta tag i de närmaste två veckorna, men jag har just insett att det kan vara rätt så skönt att bara få ägna sig åt sig själv en massa. Vännerna träffar jag i skolan och oftast har jag saker planerade även efter skolan då jag gärna vill hänga med på allt möjligt. Men nu är jag så illa tvungen att bojkotta alla festligheter för att ta hand om mig själv och mina måsten.

Typisk "måste-men-ändå-skön-dag":
08.00 - ca.15.00 : Skola
15.30 - 18.40 : Plugg med te och pepparkakor (med viss middagsrast)
19.00 - 20.00 : Träning av något slag, ex skivstång, jympa, core.
20.30 - 22.30 : Plugg plus liten nöjesaktivitet såsom tv, dator, sång :)
23.00 : Nanna!

Så kommer det hålla på i två och en halv vecka till. Just nu känns det bra men tror dock att jag kommer känna mig smått isolerad om några dagar. Men det återstår väl att se. 

Mors!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!