2008-12-31
 11:29:57

Det bästa från 2008

Januari: Det tog slut med min dåvarande pojkvän efter 2 år. 

Februari: Jag började hitta tillbaka till mig själv.

Mars: Min 18 års dag, lätt. Uppe bland vita berg med en kall öl i handen.

April:  Alla härliga dagar på bryggan vid kanalen. 

Maj: Helt klart Frankrike. I och med resan upptäckte jag att Hesho inte är så illa i alla fall ;) Skämt o sido, Hesho är bäst! <3

Juni: På köpet fick jag även en Sofi Nilsson på hälarna, och vi blev de tre musketörerna. <3

Juli: USA!

Augusti: ABBA på Malmöfestivalen. 

September: Kvällspromenaderna.

Oktober: Verkligen inte fransmännen. Får väl säga allt festande istället :)

November: BRYSSEL!

December: Jag hoppas på att kunna säga nyårsafton...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!