2008-08-27
 22:14:36

Fjärilar i magen

Ingen kille den här gången som ger mig fjärilar i magen. Utan en längtan. En längtan efter den femte november. Då smäller det brudar! Jag och ett gäng härliga töser drar till Bryssel. Jepp, Bryssel. Där ska vi leva livet. Bo i egen lägenhet, storhandla, fixa stora möten med stora personer och såklart festa - allt detta helt själva! I tre veckor! Tänk att få umgås, sex supertjejer, tre veckor i spännande Belgien utan några förpliktelser. 






Ungefär så här lär det sluta. Alldeles för många Tequila-shots av Hesho och Elise =)




Ps. Äntligen! Äntligen har jag funnit ett par chinos som passar mitt tycke! (och min rumpa)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!