2008-08-26
 21:20:11

Adjö cravings!

Sofia heter jag, och jag älskar onyttigheter. Dessvärre har jag lovat mig själv att i åtta veckor framöver lägga dessa åt sidan och bli ett hälsofreak. "Vi får väl se" skriker chipsen från köksskåpet. 

Än så länge har det faktiskt gått bra. Det är i och för sig bara andra dagen jag är inne på, men jag har idag lyckats övervinna mitt sug efter pizza, choklad och popcorn. Istället åt jag knäckebröd. Och filmjölk som bara är sååå gott. Nej, jag var inte sarkastisk där. Jag tycker om filmjölk. Då jag är sjuk sätter inte träningen igång på riktigt förrän nästa vecka. Då blir det gympa, yoga och ki-boxning. 

Välkomna att följa med mig på mitt nya äventyr!

Må gott. Adjöss. 


Tiffany

Trodde du hade haft bloggen länge? Har du tagit bort de andra inläggen? XD



PUBLICERAT: 2008-08-26, 21:43:42 | URL: http://thatmandy.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!